img 020-4919514
info@retaileventnederland.nl
  • Volg ons:
26th nov

2012

Grote variëteit aan vernieuwende retail-oplossingen!

Amsterdam – De retailsector krijgt met Retail Event Nederland een platform waarop uiteenlopende  producten, diensten en services gepresenteerd worden voor retailen in de toekomst. Een belangrijk element bij dit vakevenement is dat naast presentatie ook ruimschoots aandacht wordt besteed aan productdemonstratie; het nieuwe retailen in de praktijk! Grootwinkelbedrijven en zelfstandig detaillisten krijgen de mogelijkheid om zich binnen 1 dag op de hoogte te stellen van vernieuwende toepassingen en noviteiten voor het winkelbedrijf. Winkeliers kunnen zich via actuele seminars en een uitgebreid productaanbod laten informeren over de laatste ontwikkelingen rondom het  “Het nieuwe winkelen”, een aangepaste retail-structuur en veranderend consumentengedrag.

Innovatieve toepassingen voor het fysieke retailkanaal op de beursvloer

Op Retail Event Nederland worden innovaties gepresenteerd van ondermeer winkelautomatisering, zelfscanning, displays & signing, narrow casting, product- en schappresentatie, logistieke oplossingen, e-commerce solutions, interactieve kiosken, retail intelligence, winkelbeveiliging maar natuurlijk ook de laatste ontwikkelingen op het gebied van betalingsverkeer.

De laatste trends en ontwikkelingen in het seminarprogramma

Dit vakevenement biedt retailorganisaties en zelfstandig detaillisten de mogelijkheid om zich – kosteloos – te laten informeren over een groot aantal belangrijke thema’s binnen de traditionele retailsector. De seminars en workshops zullen u als retailer voorzien van actuele kennis en nieuwe inzichten over retailen in de toekomst. Veel oplossingen die binnen het programma aangedragen worden zijn snel, praktisch en eenvoudig toe te passen binnen uw eigen organisatie.

De shopper centraal
Als aanvulling op voorgaande nieuwsberichten hierbij weer een selectie van nieuwe seminars die gepresenteerd zullen worden op Retail Event Nederland 2013. Denk vanuit de shopper….:

Hoe kan de fysieke winkel zich profileren en onderscheiden van webwinkels?

Neem een kijkje door de ogen van de consument naar uw eigen winkel!
Leer over de voorkeuren, wensen en behoeften van de nieuwe consument en wat hij van u als retailer verwacht. Wat kunt u eraan doen om uw fysieke winkel ‘adapted’, dus aantrekkelijk te houden voor de consument? Tijdens het seminar krijgt u diverse praktische handvatten aangereikt om u te onderscheiden door meer beleving aan te brengen in uw winkel.

Efficiënt en succesvol toepassen van cross-channel solutions binnen uw organisatie!

Hoe, maar vooral waarom, speelt uw organisatie in op de verandering en ontwikkeling van consumenten, markten, behoeften en technieken? Hoe kan een organisatie zich aanpassen aan een nieuwe omgeving waarin ontwikkelingen als omni-channel retailing, social media etc. een vlucht hebben genomen. Wat past wel binnen uw formule of merk, en wat niet? Welke inzichten heeft u als winkelier nodig om succesvol stappen te maken naar een snel veranderend winkellandschap? Hoe verankert u deze nieuwe uitdagingen binnen uw organisatie, uw team en communicatie naar uw klanten?

Shopper Marketing at Retail – 360° denken en communiceren (Pre Store -To-Store – In-Store – Post-Store)

Elk merk, elk product wil zijn doelpubliek zo efficiënt mogelijk bereiken. Daarom is het belangrijk om u als retailer of marketeer voluit in te leven in de wereld van uw consument. Denken en doen als uw consument, op verschillende momenten en via verschillende kanalen. Voor, tijdens én na het winkelen. Want deze inzichten kunt u optimaal inzetten om te prikkelen, interesse te wekken en uiteindelijk aan te zetten tot actie. Stap mee in de crossmediale aanpak van 360° denken en ontdek hoe u uw publiek maximaal kan bereiken, zowel in hun eigen omgeving als op de winkelvloer.

Beursdeelname Retail Event Nederland

Retail Event Nederland biedt verschillende deelnamemogelijkheden aan leveranciers die zich met vernieuwende oplossingen willen presenteren aan de fysieke retailsector. Neem voor beschikbaarheid en deelnamemogelijkheden contact op met de organisatie.

Gratis bezoek

Na voorregistratie via www.retaileventnederland.nl kunnen vakbezoekers kosteloos een bezoek brengen aan zowel de beurs als het seminarprogramma.

Voor meer informatie over de beurs en deelnamemogelijkheden:
Event Management: Bart van der Sommen – bart@retaileventnederland.nl –  Tel. 020 4919514.
Website: www.retaileventnederland.nl

Deel dit bericht :