img 020-4919514
info@retaileventnederland.nl
  • Volg ons:
15th okt

2012

Retail Event Nederland neemt op 27 & 28 maart 2013 de fysieke retailer mee naar de toekomst. Dit vakevenement in Expo Houten biedt leveranciers een podium waarop de laatste ontwikkelingen en innovaties gepresenteerd en gedemonstreerd kunnen worden aan grootwinkelbedrijven en detaillisten.

Met welke producten en oplossingen kan de winkelier zich voorbereiden op een nieuwe manier van winkelen?Hoe kunnen nieuwe middelen op succesvolle wijze toegepast worden binnen de organisatie? Op Retail Event Nederland kunnen retailers zich op productniveau laten informeren over de nieuwste technologieën en oplossingen. Daarnaast kan via inspirerende seminars actuele kennis worden vergaard  over thema’s als effectieve implementatie van Cross-channel solutions, Shopper Marketing maar ook RFID en voorraadbeheer voor het traditionele retailkanaal.

Het seminarprogramma wordt georganiseerd in samenwerking met vooraanstaande brancheorganisaties en kenniscentra. Hierbij alvast een aantal presentaties voor u uitgelicht:

Het rendement van geurmarketing! – Scent Marketing Institute
Het Scent Marketing Institute verzorgt een presentatie over het rendement van geurmarketing op de winkelvloer. Hier zal ingegaan worden op de verschillende toepassingen van geur binnen de winkel en de beleving hiervan bij de shopper. Maar ook; hoe implementeert u geur als omzetverhogend element op de winkelvloer? Aan de hand van praktijkvoorbeelden zal inzicht worden verschaft in de mogelijkheden van geur binnen retailorganisaties en merkformules. Waarom en wanneer zou uw organisatie hier wel of niet mee kunnen gaan starten? Belangrijk element binnen dit seminar is de accountability!; het inzichtelijk maken van het rendement voor u als winkelier of A-merk leverancier.

Shopper Activatie; unieke beleving voor de shopper op de winkelvloer! – POPAI Benelux
Een presentatie over de laatste trends en innovaties op het gebied van Instore Marketing. Denk hierbij ondermeer aan de nieuwste (product)ontwikkelingen binnen Narrow casting & Interactiviteit op de winkelvloer.

Verzilveren van menselijk kapitaal in de winkel – Kenniscentrum Handel (KCH)
De personeelscomponent is één van de meest belangrijke, maar helaas ook een van de meest onderschatte, elementen van ondernemerschap binnen het winkelbedrijf. Deze presentatie richt zich specifiek op de kwaliteit van winkelpersoneel. Hoe kunt u met effectief personeelsbeleid niet alleen de juiste mensen selecteren maar ook meer rendement uit uw medewerkers halen!

Beursdeelname Retail Event Nederland – Speciaal tarief tot 1 november 2012

Retail Event Nederland biedt verschillende deelnamemogelijkheden aan leveranciers die zich met vernieuwende oplossingen willen presenteren aan de fysieke retailsector. Profiteer tot 1 november 2012 van het speciale vroegboek-tarief, informeer naar de mogelijkheden!

Gratis bezoek

Na voorregistratie via www.retaileventnederland.nl kunnen vakbezoekers kosteloos een bezoek brengen aan zowel de beurs als het seminarprogramma.

Voor meer informatie over de beurs en deelnamemogelijkheden:
Event Management: Bart van der Sommen – bart@retaileventnederland.nl –  Tel. 020 4919514.
Website: www.retaileventnederland.nl

Deel dit bericht :