img 020-4919514
info@retaileventnederland.nl
  • Volg ons:
20th mei

2016

Popai @ Retail Event NL 2016

PopaiStap mee in de cross mediale aanpak van shopper marketing, ontdek hoe u uw publiek maximaal kan bereiken. Op basis van de touch points gedurende de shopper journey (PRE-TO-IN-POST STORE) worden verschillende onderwerpen behandeld op 25 en 26 mei.

REN-Themabanner-41

Woensdag 25 mei:

16:00 – 16:45             Reasons to believe – Reasons to buy

Adidas Axel Havers, Senior Director Retail Space Management 

Waarom zou een fabrikant van sportartikelen, in dit geval addias-Group, zich bezighouden met retail? Het antwoord op deze vraag is identiek aan dat van andere merken, simpelweg om je producten in een omgeving te kunnen presenteren waarin je de volledige controle hebt, waar je de consument het volledige verhaal kunt vertellen over je merk, je waarden, je producten en je deze verleiding kunt converteren naar aankoop. Maar hoe creeer je deze „reasons to believe“, hoe weet je wat je klant wilt, waar wonen ze, hoe bereik je ze……vragen waar we ons allemaal dagdagelijks mee bezighouden.

Tijdens dit seminar zal ik de retail-tak van adidas-Group introduceren, wat doelstellingen, insights en strategische keuzes delen.

Vanaf 17:00                 Netwerkborrel op beursterras 

Donderdag 26 mei:

10:15 – 11:00              360° Shopper Marketing

POPAI Benelux

Elk merk, elk product wil zijn publiek zo efficiënt mogelijk bereiken. Daarom is het belangrijk om u als retailer of marketeer in te leven in de mindset van uw consument/shopper. Denken en doen als uw consument, op verschillende momenten en via verschillende kanalen. Voor, tijdens én na het winkelen. Want deze inzichten kan u optimaal inzetten om te prikkelen, interesse te wekken en uiteindelijk aan te zetten tot actie.

11:00 – 11:45              De meerwaarde van neuro-onderzoek voor het optimaliseren van de winkelvoer

Unilever & Haystack
Wim Hameakers, managing partner Haystack
Iris Cremers, European Shopper Insight Manager at Unilever

Haystack en Unilever presenteren hoe ze, met behulp van neuro onderzoek, de impact onderzochten van pak- en POS communicatie op de winkelvloer. In twee casestudies werd neuro onderzoek ingezet: eye-tracking, EEG, Galvanic Skin Respons en Impliciete Associatie Test. Ontdek de belangrijkste leerpunten uit het neuro-onderzoek voor optimale in store communicatie.

 

 

Deel dit bericht :