img 020-4919514
info@retaileventnederland.nl
  • Volg ons:
21st feb

2013

De personeelscomponent wordt binnen het organisatiebeleid van retailers steeds belangrijker. Retail Event Nederland speelt hierop in met inhoudelijke kennis die u direct in uw winkelbedrijf kunt toepassen!

We hebben hierbij een aantal inspirerende presentaties op het vlak van Personeel & Retail voor u samengesteld:

Op weg naar 2020, human capital in de Retail
KCH Human Capital Management
Mark Goezinnen, Senior HCM adviseur 
Een vooruitblik op de komende jaren vanuit het perspectief van de medewerker, wat gaat veranderen, wat zijn veranderingen binnen de sociaal-maatschappelijke relaties, wat zijn trends en ontwikkelingen voor 2020 en na 2020. Hoe ziet de medewerker zijn relatie met de arbeidsmarkt en welke managementstijl is er dan van toepassing.

‘Gastvrijheid loont’
Gastvrijheidsgilde
Professionele gastvrijheid zorgt voor meer omzet!
Professionele gastvrijheid is een steeds belangrijker wordende productplus voor bedrijven. Nederlanders en Nederlandse bedrijven staan nationaal en internationaal niet echt bekend om hun gastvrije gedrag. Hier valt dus echt nog heel wat te winnen. Bedrijven die investeren in gastgericht gedrag en een gastvrije houding van management en medewerders onderscheiden zich in Nederland. Zij creëren meer gemotiveerde medewerkers, een beter imago en een hogere tevredeheid bij klanten en scoren beter qua verkoop. Is het ingewikkeld om je in gastvrijheid te onderscheiden? Kost het veel geld? Hoe pak je dat aan? In de seminar worden praktische antwoorden gegeven.

Hoe voorkomt u interne fraude, derving en incidenten?
Bert Boer, DGA Alphium BV en Fusernet BV – ervaringsdeskundige  
Wie heeft niet mee te maken gehad, een collega werd ontslagen wegens fraude. Per jaar wordt er in Nederland voor drie miljard euro fraude gepleegd door eigen personeel en vrijwel elke organisatie krijgt hier mee te maken. Wat is uw dervingpercentage? Hoe kunt u, al voordat er personeel instroomt, tijdig signalen herkennen en uw organisatie behoeden voor fraude en de enorme gevolgen hiervan. In deze sessie belichten we de diverse opties die u hebt om incidenten te voorkomen en kosten te besparen. Na afloop van deze sessie heeft u ongelofelijke praktijkvoorbeelden gehoord en natuurlijk inzicht of er verbeterpunten voor uw organisatie mogelijk zijn. Alle fraude en derving volledig uitbannen kan helaas niet maar sneller en eenvoudiger kennis opdoen wel!

Over Retail Event Nederland

Uniek aan Retail Event Nederland is, dat het gericht is op het fysieke kanaal. Het evenement biedt ruimte voor winkeliers om elkaar te ontmoeten, te inspireren en zaken te doen. Retail Event Nederland vindt plaats op 27 en 28 maart 2013 in Expo Houten. Meer informatie over Retail Event Nederland, zoals het programma en de exposanten, is te vinden op www.retaileventnederland.nl. Hier is het voor bezoekers ook mogelijk om in te schrijven. De toegang is gratis voor vakbezoekers.

Deel dit bericht :